Ljubav

".... Ljubeći šta li to ubijam, šta li budim? ..." M.Nastasijević

понедељак, 1. август 2011.

Komentari na objavljeni odlomak "Ti ne možeš da voliš" iz romana "Kad te pogledam u oči da te poželim"


„Ti ne možeš da voliš“
Odlomak iz romana „Kad te pogledam u oči da te poželim“ autorke Rade Đurić. Pre tri godine i 31 dan, želela sam da zagazim samo u plitak potok, samo malo da me nešto rashladi i trgne, da pobegnem od svoje tadašnje sadašnjosti, krenula sam da se vidim sa tobom. Simbolično je što smo se našle...
Published: 2011-07-27 15:40:39 GMT
Top of Form

July 27 at 7:02pm via RSS Graffiti
·         80 people like this.
Zivana Stojakovic
oovo samo zna onaj ko oseti
July 27 at 7:05pm
Драгана Томић
Ово не може свако ни да осети...
July 27 at 8:08pm
Vesna Grujić
bas me zanima...
July 27 at 10:53pm
Milka Micic
Ali kad osjeti..onda bas zna i to je to..
July 27 at 10:58pm
Aida Fetic   
Možda ja ne mogu da volim, kako ti misliš i kažeš, ali ja znam da ne mogu bez Tebe…. kako se to zove?... fenomenalno
July 28 at 12:03am
Rada Djuric Hvala vam mnogo: Živana, Dragana, Vesna, Milka, Aida.....nadam se da ćete zavoleti ovu , rekla bih bolnu knjigu o ljubavi, o univerzalnoj ljubavi, a sami akteri, dve žene, su samo povod da se ispriča priča da ljubav prašta sve pa čak i samu smrt....premijera knjige biće u oktobru....a do tada možete čitati odlomke na mom blogu http://umetnostprezivljava​nja.blogspot.com/ .... moja zahvalnost svima koji su pročitali!

Нема коментара:

Постави коментар