Ljubav

".... Ljubeći šta li to ubijam, šta li budim? ..." M.Nastasijević

субота, 30. јун 2012.

KRAJ PRE POČETKA


- odlomak iz romana "Kad te pogledam u oči da te poželim" -

septembar 2006.

Poslala sam joj svoje slike kao što sam obećala, insistirala je da vidi kako izgledam. Očekivala sam da će mi odmah odgovoriti. Ali prolazili su dani, na moje čudjenje, ni glasa od nje. Obično je odmah odgovarala na moja pisma. Mislila sam da će bar zahvaliti, ok, ako joj se nisam svidela, pa to se kaže, razmišljam, kakva sam glupača, ko zna ko je ona, ko zna kome sam poslala svoje slike. Uplašila sam se, bilo je to moje prvo virtuelno poznanstvo, a istražujući malo, saznala sam kakve  se sve patologije mogu naći u virtuelnom svetu.
 Pomislih, kako sam naivna, zašto uvek moram biti iskrena, zašto uvek moram verovati ljudima, zašto nisam bila više oprezna u dopisivanju sa nepoznatom.
 Ipak odlučih da sačekam, u mislima mi tri meseca dopisivanja, ponovo sam čitala naša pisma, nemoguće da je baš sve slagala, izgledalo je da je baš dobra, romantična, nežna, ume sa rečima. Tada nisam mogla ni u košmaru naslutiti, da se iza svake reči krila laž, toliko je umela sa rečima, istrenirana lažljivica, koja mi je pet godina kasnije rekla da ne razlikuje laž od istine. A od prvog pisma ta vrhunska  manipulatorka je znala šta radi da zadobije nečije poverenje. Nažalost, dobila je moje.

Prošlo je  još nekoliko dana. Ni glasa. Odlučih da stavim tačku na nju i posvetim se drugoj devojci od koje sam tek dobila pismo.

Pišem:

Ja bih na tvom mestu, ili da je bilo obrnuto, bar odgovorila, npr. nisi moj tip i slično, hvala za fotke, puno sreće u traženju ili već bilo šta  što elementarna pristojnost nalaže, bez obzira što se ne znamo.
.... ceo tekst na stranici romana
 

Нема коментара:

Постави коментар